marketmix-online-hirdetes


  • Kattintás alapú hirdetések
  • Keresési hálózat
  • Display/tartalmi hálózat
  • Facebook
  • Szolgáltatásaink
  • Gyakori kérdések

Kattintás alapú online hirdetések

Miért előnyös?

Kattintás alapú (ún. cpc) elszámolás

A kattintás alapú online hirdetések megjelenése ingyenes a Google Adwords, a Facebook, az Etarget hálózatokon.
Önnek csak akkor kell fizetnie, ha a hirdetésére kattintva új látogató érkezik az Ön honlapjára

Testre szabott költségkeret

  • Meghatározható a napi/havi hirdetési költés maximuma (költségkeret)
  • Ön dönti el, hogy egy-egy kereső kifejezésre (kulcsszóra) történt kattintás maximum mennyi pénzt ér meg Önnek (kulcsszó licit)

Kreativitás

Egyszerre több hirdetésváltozat, hirdetési szöveg használható, tesztelhető

Folyamatos optimalizálási lehetőség

A hirdetési kampány valamennyi eleme tetszőlegesen módosítható a napi statisztikák alapján
(a hirdetések szövege, a megjelenési helyek, az egyes kulcsszavaka adott licitajánlat akár naponta többször is változhat)

Mérhetőség

A rendszer pontos adatokat szolgáltat a kulcsszavak, a hirdetési szövegek, napi/heti/havi (stb.) teljesítményéről
(megjelenések száma, kattintások száma, kattintásokra átlagosan költött hirdetési díj)

google-adwords-statisztika



Adwords hirdetések (szponzorált linkek) a Google keresési hálózatán

Milyen hirdetések jelenhetnek meg a Google keresési hálózaton?

A Google Adwords keresési hálózaton szigorú tartalmi és formai követelményeknek megfelelő hirdetések jelenhetnek meg.

Mikor jelennek meg az Ön hirdetései a Google keresési hálózaton?

  • Az Adwords hirdetések (szponzorált linkek) akkor jelennek meg, ha valaki a Google kereső rendszerében
    keresést indít el az Ön által megadott valamelyik kulcsszóra, azaz:

Nincs meddőszórás

A Google Adwords a megfelelő célcsoportnak a megfelelő üzenetet közvetíti.
Az Ön Google Adwords hirdetése (szponzorált linkje) azokat a potenciális partnereit éri el, akik aktuálisan és aktívan – egy Google kulcsszavas keresést indítva – érdeklődnek az Ön szolgáltatása/terméke iránt.

Hol jelennek meg a hirdetései?

Google Adwords hirdetések (szponzorált linkek) a Google kereső felületén a természetes találatok fölött ill. mellett helyezkednek el.

google-adwords-hirdetesek


Kattintás alapú online hirdetések a display/tartalmi hálózatokon

Mi az a display (tartalmi) hálózat?

A weboldalak, online magazinok, blogok, közösségi, letöltő, tudakozó, társkereső portálok, levelezőrendszerek, stb.
Az internetezők a böngészésre fordított idő 95%-át töltik itt

Hirdetések célzása a display (tartalmi) hálózatokon

  • Tartalmi vagy szövegkörnyezet meghatározása az általunk összeállított kulcsszófelhő segítségével
    (a keresőrobotok folyamatosan böngészik az internetes oldalakat,
    és megjelenítik a hirdetésünket, ha a kulcsszófelhővel definiált tartalmat találnak
    )
  • Konkrét weboldalak kiválasztása a célcsoportunk érdeklődési körének, demográfiai jellemzőinek megfelelően

Mikor jelennek meg a hirdetések a display (tartalmi) hálózaton

A hirdetések akkor jelennek meg, ha:

,az éppen böngészett oldalak tartalmilag kapcsolódnak a megadott kulcsszófelhőhöz
valaki az előre megjelölt portálokat olvassa, és/vagy
valaki a célcsoportunk érdeklődési körének, demográfiai jellemzőinek megfelelő tartalmakat böngész

Milyen hirdetések jelenhetnek meg a display (tartalmi) hálózaton

Szigorú tartalmi és formai követelményeknek megfelelő:
szöveges hirdetések
képfájlok
mozgó (flash) bannerek

marketmix-online-banner

marketmix-banner-468-60

További "valós", már megjelent bannerek a display (tartalmi) hálózatról

marketmix-banner-336-280
marketmix-banner-300-250
Nagy téglalap – 336 x 280 pixel
Téglalap – 300 x 250 pixel
marketmix-banner-200-200
marketmix-banner-200-200
 
marketmix-banner-250-250

Felhőkarcoló 120 x 600

Kis négyzet – 200 x 200 pixel
Négyzet – 250 x 250 pixel

Hol jelennek meg kattintás alapú hirdetések (szponzorált linkek) a display (tartalmi) hálózatokon?

Szinte valamennyi tartalomszolgáltató weboldalán megjelenhetnek a hirdetések, ha a fent említett megjelenési feltételek
(tartalmi kapcsolódás a kulcsszófelhőhöz, célcsoport orientált tartalmak) teljesülnek.
Néhány példa:

google-adwords-display


Hirdessen a Facebook-on!

Hol jelennek meg a hirdetések? Klikk

A hirdetések a Facebook felület jobb oldalán, a többi tartalomtól jól elkülönítve jelennek meg.

Kinek jelennek meg a hirdetések?

A Facebook-on elhelyezett hirdetések
a hirdető által pontosan meghatározott nemű, korú, iskolai végzettségű, érdeklődési körű, stb. célcsoportnak jelennek meg.

Magyarországi felhasználók száma:
Összes felhasználó: 4 219 060 személy, ebből
Nő: 2 186 820 személy,
Férfi: 2 006 600 személy,
19–49 éves nő: 1 596 441 személy,
19–50 éves férfi: 1 477 680 személy.

Mennyibe kerülnek a hirdetések?

A Facebook-on a hirdetések megjelenése ingyenes.
Akkor kell fizetni, ha a hirdetésre kattintva az érdeklődő megérkezik a hirdető weblapjára, esetleg Facebook-adatlapjára.

Mit tartalmaznak a hirdetések?

Szigorú tartalmi és formai követelményeknek megfelelő vastagon szedett cím,egy kép, a hirdetés szövege és a hirdető weblapjára/facebook adatlapjára mutató link alkotja a hirdetést. marketmix-online-facebook-hirdetes

Jelentések

A Facebook részletes, pontos napi/heti/havi statisztikákat közöl az egyes hirdetési kampányok ill. hirdetések teljesítményéről
és a hirdetésre kattintók demográfiai adatairól (nem, kor, lakóhely, stb).

marketmix-online-facebook-jelentes

Hirdetések elhelyezkedése a Facebook-on

marketmix-online-facebook-hol

vissza a lap tetejére

A MarketMix Reklámiroda szolgáltatásai

Miben segítünk Önnek?

Ügyfélfiók

Létrehozzuk az Ön személyes Google Adwords, Etarget és/vagy CTNetwork ügyfélfiókját
Kialakítjuk az ügyfélfiók optimális, hatékony szerkezetét az üzenete/hirdetése minél pontosabb célzása érdekében

Testre szabott kampányok
Kampány - Hirdetéscsoport - Kulcsszavak/Elhelyezés - Hirdetések

  • Az Ön weboldala alapján kialakítjuk a hirdetéscsoportokat
  • A hirdetéscsoportokhoz hozzárendeljük a megfelelő kulcsszavakat
  • Megállapítjuk az egyes kulcsszavakra ajánlott licit összegét
  • Tartalmi hálózaton futó kampányához hozzárendeljük az optimális elhelyezéseket
  • Javaslatot teszünk a napi/havi költségkeret mértékére

Hirdetések (szponzorált linkek)

Hirdetéscsoportonként két-három (esetleg több) hirdetési szöveget, tartalmi kampányhoz képes/animált hirdetést készítünk

Folyamatos optimalizálás, napi nyomon követés

Folyamatosan figyeljük a Google Adwords, Etarget és CTNetwork kampányok teljesítményét a napi statisztikák alapján
Akár naponta több alkalommal módosítjuk a kampányelemeket
hirdetésszövegek, kulcsszavak, licitek, megjelenés ütemezése, elhelyezések, költségkeret (ezt természetesen egyeztetést követően)
Minden hétfőn gyorsjelentést küldünk a kampány előző heti teljesítményének főbb mutatóiról
Minden hónap végén részletes jelentést küldünk (ecxel formátunban) a kampány előző havi adatairól

Árajánlat

A rendszer pontos adatokat szolgáltat a kulcsszavak, a hirdetési szövegek, napi/heti/havi (stb.) teljesítményéről
(megjelenések száma, kattintások száma, kattintásokra átlagosan költött hirdetési díj)

Költség
Tárgy
Címzett
Mérték
Fizetés módja
Hirdetési a hirdetésekre kattintás által egy-egy új weblaplátogatás ára

A mindenkori
szolgáltató:

Google, Etarget, CTNetwork

Tetszőleges

A kampány alapján személyre szabott hirdetési költség javaslatot adunk.

100% előrefizetés átutalással

Facebook, Etarget és CTNetwork használata esetén a hirdetési költséget Reklámirodánk számlázza, és továbbítja a szolgáltató felé.

Google esetén a Reklámiroda által megadott adatok alapján közvetlen átutalás a Google részére

Kezelési a kampány létrehozásának, folyamatos felügyeletének díja MarketMix Reklámiroda

5 000 Ft+27% áfa
hirdetéscsoportonként

100% előrefizetés átutalással
Technikai Google display hálózaton megjelenő álló vagy mozgó (flash) bannerek elkészítésének díja MarketMix Reklámiroda

4 000 Ft+27% áfa/álló banner
5 000 Ft+27% áfa/flash banner

100% előrefizetés átutalással

 



Google Adwords – Gyakori kérdések

Definíciók

Megjelenés/Megjelenítés

Kattintás

CTR vagy átkattintási arány

Minőségi mutató

Miért nem látom a hirdetésemet?

Hogyan győződhetek meg róla, hogy a hirdetésem megjelenik-e?

marketmix-online-minta

Megjelenés/Megjelenítés

Hányszor jelent meg a hirdetés:
A rendszer olyankor számít megjelenítést,
amikor a hirdetés (szponzorált link) – akár egy kulcsszavas keresés során a Google keresőfelületén,
akár egy célzott környezetben a Google display hálózaton – olvasható.

Kattintás

A kattintás az, amikor egy felhasználó kattintás útján reagál a hirdetésére.
Ezzel azt a szándékot fejezik ki, hogy fel szeretné keresni a hirdető webhelyét,
és további információt szeretne arról, amit a hirdető kínál.

Fontos: A kattintások révén jobban megértheti, hogy mennyire vonzó a hirdetése azoknak, akik megtekintették.
Ha tudja, hogy a hirdetést megtekintő felhasználókhoz (a megjelenítésekhez) képest hányan kattintanak a hirdetéseire,
akkor lemérheti hirdetéseinek sikerességét.

CTR vagy átkattintási arány

Az átkattintási arány (CTR) a hirdetéseire érkező kattintások számának és a hirdetések megjelenítéseinek a hányadosa.
A CTR azt mutatja, hogy a felhasználók milyen gyakran kattintanak az Ön, számukra megjelenített hirdetésére.

Minőségi mutató

A minőségi mutató azt jelzi, hogy kulcsszavai, hirdetései és céloldala a hirdetését megtekintő személy szempontjából mennyire relevánsak.
A minőségi mutató 1–10 pontos értéket vehet fel.
A magasabb minőségi mutatók általában alacsonyabb árakhoz és jobb hirdetési pozíciókhoz vezethetnek.

Miért nem látom a hirdetésemet?

A Google Adwords rendszerben alapértelmezés szerint nem az történik,
hogy valahányszor keresés indul egy kulcsszóval, mindannyiszor megjelenik az erre írt hirdetés.
A Google a napi költségkeret, az egyes kulcsszavak statisztikái és kulcsszólicit értéke alapján
a nap folyamán egyenletesen "adagolva" jeleníti meg a hirdetéseket.

Választható ún. "gyorsított hirdetésmegjelenés" opció is.
Ekkor a napi költségkeret erejéig a Google Adwords rendszer minden egyes kulcsszavas keresés esetén megjeleníti a megfelelő hirdetést.

  • Hogyan győződhetek meg róla, hogy a hirdetésem megjelenik-e?

  • Nem javasoljuk, hogy keresést indítson saját hirdetésére a Google.hu webhelyen. Ennek okai a következők:

    • Ha olyan kereséseket indít, amelyek előidézik hirdetése megjelenését
      – Ön nem kattint rá, hiszen nem szándékozik fizetni a saját kattintása után –, akkor ezáltal kattintás nélküli megjelenítéseket halmoz fel,
      ami az átkattintási arány csökkenéséhez, illetve a hirdetés kevesebbszer történő megjelenítéséhez vezethet.

    • Ha rendszeresen megkeresi hirdetését a Google-keresés használatával, de soha nem kattint rá,
      akkor egy idő után előfordulhat, hogy soha többé nem látja a hirdetést.
      Ez azért van, mert a Google rendszere nem jelenít meg olyan hirdetéseket az egyes felhasználóknak,
      amelyekről úgy véli, hogy az adott felhasználót nem érdeklik.

    • Reklámirodánk heti és havi rendszerességgel (kérésre gyakrabban) küld részletes jelentéseket a kampány teljesítményéről.

    • vissza a lap tetejére

 

marketmix-logo-lablec MarketMix Reklámiroda – 1181 Budapest, Barcsay u. 54. – 06 20 932 3755 – www.marketmix.hu
marketmix@marketmix.hu, studio@marketmix.hu